24 Kasım 2010 Çarşamba

Ravyoli Dolgunluğunda Seksi

Dans ettiği partnerini uzaktan idare edebilen birini tanıyorum.
İlk kez karşılaşıyorum uzaktan kumanda dansla.
Hem uzak olup hem de sıcak olabileniyle üstelik…

Yeni bir dönem başlattı O. Gazeteciyim, şuyum, böyleyim demedi, pistlere bıraktı kendini. ‘Gazeteci ciddi adamdır’ tabusu falan bırakmadı ortada.
Güneri Civaoğlu’ndan bahsediyorum. 50 Dakika’nın konuğu oldu.

O yanıma gelmeden önce de başbakanın söylediği meşhur
‘3 çocuk yapalım’ tartışmasını henüz noktalamıştık. Arkadaşlarım son günlerin meşhur ‘yetmez ama…’ başlığına atıfta bulunurcasına gizli kinaye yapmışlar. ‘Yetmez ama 3’ başlığını atmışlar tartışmaya.

Kime sorduysam pişman edildim. Meğer ne büyük yaraya parmak basmışız 3 çocuk tartışmasıyla… Ekonomik koşullardan girildi, ‘yaşlılık da güzeldir’ reveransıyla çıkıldı yayından. Meğer ne zormuş ilerleyen yaşları kucaklamak bazılarımıza.
Mesele burada kalsa iyi!
‘Bekar anneliği’ de gündeme getirmemle ayrı bir kıyamet koptu.
Ama ilk değil ki. Yayınlarımda söz ne zaman ‘bekar anne’ vurgusuna gelse ya terslenirim, ya da konuyu değiştirmek adına ne sudan tartışmalar çıkar bir bilseniz.
Soru basit halbuki. Bekar anne olabilmenin yolu önce yasal olarak açılabilecek mi? Daha bir kez cevap almışlığım yok soruya. Ne kadar zor olduğundan bahsedenlerin dışında. Hevesli olduğumdan değil. ‘Kafamızın içindeki kilitleri kırar mıyız’ diye merakımdan soruyorum.

Sonunda programın ikinci bölümüne geçiyoruz ve klasik söylemlerden uzak biri geliyor yanıma doğru. Yüzüm bile gerginliğini bırakıp, tebessüme dönüyor. Çoluk çocuk meselelerini bir kenara koyup bu kez kadının ta kendisini soruyorum konuğum Güneri Civaoğlu’na.
Çapkın olmadığını söylüyor. ‘Ama nedense çapkın olduğuma dair bir algı var. Ben de anlayabilmiş değilim’ diyor.
Sonra soruyorum; Ertuğrul Özkök yazılarında hep balık etli kadını ideal güzeli olarak anlatır, senin kadının nasıldır? diyorum.
Balık etli kadın sevdiğini söylüyor. Dokunmadan aktarıyorum aşağıda söylediklerini;

Kadın erkek ilişkisinden biraz bahsetsene;
‘Erkek çapkınmış falan bunlar laf. Kadın seçer ama erkek seçmiş izlenimi verir kadınlar. Biz de bu konuda epey budalayızdır. Sanki adam kendi yapmış, kadın da direnmiş gibi bir senaryo uygulanır.

Çapkın mısın peki?
Çapkın algılanıyorum. Hayret bir şey. Hiç anlamıyorum neden?

Aslında çapkın değilsin ama öyle mi?
Güzel kadın elbette severim. Doğada güzel denizi seversin, manzarayı seversin, mavi hoş bir gök seversin, resim, heykel, kitap seversin. Kadın da tüm güzelliklerin önemli bir parçası.
Sanatın içinde bir esin kaynağı. E o zaman kadını da sevmemem mümkün değil.

Senin ideal kadın tarifin ne, mesela Ertuğrul Özkök her seferinde balık etli kadın tasviri yapıyor köşesinden?
Ben de balık etli severim. Hatta ben ‘Ravyoli dolgunu’ diyorum. Kadınlar nedense selülitten korkarlar. Aslında az bir selülitin kadına hoşluk, yumuşaklık vereceğini düşünüyorum.
Mesela Demi Moore’un çok hayranıydım. Ama Striptiz filmi yaptı ve o borulara tırmanarak sirk cambazı gibi dans etti. O filmden sonra Demi Moore’dan soğudum. Ben daha yumuşak, daha kadınsı tipleri seviyorum. Benim güzellik anlayışımı en güzel ‘Güzelliğin Tarifi’ kitabında anlatılmış. ’’Denizin yüzeyinde hangi fırtınalar eserse essin derinliklerinde bir kum taneciği bile kımıldamaz. Duru bir güzellik vardır, suyun altında. Venüs güzelliği de budur’’.

Güneri Civaoğlu’nun kadın seksiliğine yeni bir anlam kazandırdığını düşünüyorum. ‘Ravyoli Dolgunluğu’ kadınları mı geliyor bilinmez ama selülitin özgürleştiği bir model bu haberiniz olsun.

2 yorum:

  1. 'Venüs Güzelliği' daha evvel duymamıştım ama etkileyici bir tanım.
    Keşke sorsaydınız Güneri Bey'e - belki de sormuşsunuzdur- var mı çevrede 'Ravyoli dolgunu' olan tanınmış bir sima diye.
    Selamlar, sevgiler...
    fatih_sayar@yahoo.com

    YanıtlaSil
  2. Bahar hanım,

    Programnlarınız harika siz de harikasınız.Gercekten modern Turk kadınını temsil ediyorsunuz ve size hayranım.
    selülitin özgürleştirdiği model sözünüzü anlayamadım bu nedemek acıklarsanız merakımı gderecegim
    teşekkürler

    YanıtlaSil